fågel jävlar

Alltså jag måste berätta sjukaste grejjen!! Jag blev typ attakerad av fågelbajs idag! haha ja FÅGELBAJS.. Dom siktade på mig, och ja var helt störda. Nu tar jag berättelsen från början, jag har legat i säöngen mest hela dagen blabla bla tills min syster ringde ch jag åkte till henne och vi tog en kvällspromenad. Himla skönt faktisk, sånt borde man göra oftare.. Sen fick ja sms av en min gamla klasskomis Ida som var på stan och väntade på bussen för att åka tillbvaka till Stockholm så ja åkte ner och träffade henne lite. Vi gick till MC doo och drack kaffe. Sen följde jag henne till tåget och ringde min kära och saknade Emma när ja va påväg till bilen, Och nu tilll Bajskalaset!! När ja går till bilen hör jag hur det börjar nästan smattra på bilen och marken, så ja kollar på bilen och ser att de är massa fågelskit där, jag får panik och springer därifrån!! Sen står jag en bit bredvid och bara ser hur dom bajsar ner bilen! På nått sätt var jag ju ändå tvungen att ta mig in i bilen utan att få bajs på mig så när jag lagt på telefonen låser jag upp bilen och springer och slänger mig in i bilen och när ja väl är inne hör jaa hela bilen smattra och alla fåglar sket som fan! Men jag klarade mig, bilen däremot ser inte så fin ut nu!! JÄVLA FÅGLAR!!!

Hur som hällst så var det jätte kul att träffa Ida igen, blir inte alltför ofta. Nu hade jag tänkt att sova och tagga för en ny vecka.. En sak har jag lärt mig det är att inte ställa sig under ett träd fåglar gillar att sitta i! Godnatttt


Ok riktigt såhär illa var det inte.. men mycket bajs var det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0