all i need is you and i

Nu har jag precis avnjutit en god middag bestående av en lasange tillagad av mig!! duktig sanna.. Annar idag så har jag vart hos min syster nästan hela dagen och bakat bla. Värsta hemmafrun känner jag mig som.. ne ok där kanske jag överdrev men lite iallafall, sen så har jag såklart tvättat bilen som var helt ner skiten.. haha det var tillochmed pinsamt att åka i den när den såg ut så! Ikväll ska jag träna sen hem och kolla på "den som dräper" nån dansk kriminalare som jag kollade på förra veckan och lackade över att de inte va som csi att man i slutet av varje avsnitt fick se vem mödan var!


En bild från när jag och fia var i uppsala, åhh vad jag skulle kunna tänka mig att göra nått sånt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0