with love from thailand

Nu ligger vi alla i sängen och ska sova. Vi har en heldag på stranden framför oss imorgon och måste vara pigga och glada. Jag sov ingenting idag på dagen så jag kände vad trött jag redan började bli vid 9 - halv 10. Så jag somnar nog som ett litet barn snart.. Ikväll var vi ute och åt på den restaurangen som vi åt på första kvällen här, och jag åt en av mina favoriter som jag tyckte då ( den ni ser på bild, MUMMS ) Jag älskar verkligen maten här :)
Sen tog vi även en runda på marknaden men det var så mycket folk så vi ska dit en vardag istället.. Helger åker tydligen massa bankok-bor hit och därför det är mycket folk!! Nej så tack och godnatt för oss, sen vill jag gärna gratta min morfar på födelsedagen! Och hoppas ni får trevligt ikväll när ni går ut och äter!! PUSSSSS FRÅN OSS

Kommentarer
Postat av: SUE

Ta vidck för pussen från er!!!Vi hadde kanon trevlig kväll på Tingsgården,god mat o trevligt sällskap<3<3<3.Hälsa Mormor o Gratta från oss alla här hemma.Vi kanske kan skypa vid 6 tiden er tid!!!Ha det så bra...KRAM

2011-11-20 @ 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0