the right thing to guide us,
is right here inside us

Hej mina vänner, jag är jätte trött och ska snart sova.. men tänkte bara skriva lite här hur min spontana resa till sthlm blev. Vi hade verkligen super trevligt! satt och mösdrack hängde med sköna människor. Att det kunde va så mycket folk på en liten bar i stockholm en tisdag var fan oväntat! idag lite mindre kul, vaknade upp.. inte bakis med med JORDENS huvudvärk, typ hej migrän? Fyfan va ont det gjorde allrtså och det blev inte bättre av varken sömn, vatten och tabletter. Mitt i allt blev jag inringd att joba ikväll och jag som var säker på att det skulel gå över snart tackade ja. Men där låg jag till typ 3 innan ja kunde resa mig upp och då var jag helt snurrig och skakig. Började m¨å bättre iallafall och det gick bra tat jobba, slutade nu 20 i 12 och då kom kära mami och hämtade mig eftersom jag gik till jobbet dirr från tåget och hade ingen bil! hon tyckte förövrigt att jag luktade popcorn haha fan:( Nu ska ja kolla lite på bron sen SOOOVA, skööööööööönt


Bild på mig ifrån igår, orkade inte lägga in fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0