17 / 11 i thailand

Hej på er allesammans!! Vi hade wi-fi på hotellet så nu kan jag blogga och uppdatera som jag tänkt här.. bra va;)? Nu har vi haft våran första dag här i Thailand. Och den började med att vi försov oss imorse så vi missade frukostbuffen.. haha bra start! Men vi kom fram vid 4 inatt så vi var rätt trötta, fruksot fick vi i oss iallafall och sen eftersom det blev så sent så låg vi vid poolen hela dagen istället. Inte det största poolutrymmet, men vi ska ju ändå inte hänga där.. 8e våningen låg den på däremit så de va fin utsikt! Det visade sig att Neo var en litten mes när det gäller vatten, rädd och vågade inte simma själv med badring även om man stod bredvid, men det fick vi han att ändra på så ni kan han simma omkring själv med den (under uppsikt såklart!)Efter det gick vi en liten sväng häromkring och kollade läget innan vi gick hem och duschade för att gå ut och äta! Vi hittade en mysig liten resturang med himla god mat! Vi köpte in klite olika smårätter och delade på.. Linus skulle ha strakt som vanligt! Just det det, jag glömde säga igår att Linus försökte få mig att äta groda!!? Han sa att de va kyckling, men jag valde att inte äta av den kycklingen för den såg rå ut! Ska passa mig för nr linus går och köper mat själv alltså, nästa gång kanske jag får kanin eller nått!!
Nu ligger jag i soffan och ska alldeles strax gå och lägga mig, kl är halv 12 här nu, (kl är nu halv 1, har tagit en timme att lägga upp alla bilder! så jag ligger i sängen och ska sova)och vi måste ju somna tidigt å vi kan komma upp till frukost buffen. Sen väntas en hel dag på stranden, vädret här är jätte varmt och skönt! Imorgon kommer mormor morbror och kusinerna också! Kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0