November first

Åh herre jävlar, redan november!! Men ändå en varm första november. 13 grader visar termometern och det tackar vi för, snön kan gärna få hålla sig borta lite längre, är inte alls sugen på snö och kyla riktigt än!

Jag då? Jag har gott och blivit sjuk, sov så himla dåligt inatt för jag vaknade upp hela tiden med halsont eller att jag svettades eller frös.. Faan vad har jag gjort för att förtjäna det här? Suger balle gör det iallafall och jag som ska jobba mitt första pass idag också! så. jävla LYCKAT! Hur som hällst ska ja bara ligga hemma nu hela dagen och samla krafter till ikväll. Har jobbat sjuk förut, men dock inte då första dagen. Jaja vi får se hur det går iallafall jag tänkte kasnek försöka sova lite så kanske ja piggnar till, eller kanske nätschoppa lite, gör en alltid på bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0