Never said it was good, never said it was near, Shadow rises and you are here

Usch idag mår man kan kan jag säga, inte sovit bra alls inatt. Haft ont i magen ( vet inte varför ) och sen drömt massa konstiga drömmar, inga roliga drömmar, dessutom har jag inte haft nån mottagning på min mobil på hela natten? Inte för att det gjorde nånting utan det var bara konstigt! Nu är jag lika seg som en gamlings förhud och sitter och pimplar kaffe, kaffe får vara min räddning idag. Ska ialalfall ner på stan för att fixa lite ärenden, köpa necessery stuffs till Thai! Snart snart snart åker jag, ska bli sååå skönt.. För inte mår man ju bättre när man sitter här och är typ död och ser att det bara ska vara 4 grader idag.. rena rama vintern ju? BUUUURRRRRRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0