monkey see and monkey do

Åh fytusan va länge sen de va man jobbade känns de som, speciellt att va ny på ett jobb, men det gick bra.. ok iallafall, och det trots att jag var så hängig igår plus att hela jävla finska lanslaget satt sig på min haka.. I princip iallafall världens största fetaste äckligaste finne.. USCH! Idag tog jag en sen frukost låg och drog mig i sängen ett bra tag, idag mår jag bättre men inte helt bra. Mina projekt idag är att

1. plugga menyn så ja kan den
2. försöka bli av med min kära gäst på hakan
3. fräscha till mig lite, ser ut som helvette
4. om det finns ork, fräscha till mitt rum lite, ser ut som helvette!!



För er som inte vet det så är det olearys jag jobbade på igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0