in the night, the stormy night she'll close her eyes

Gud i helvettet vad jag är trött! Trött, tröttare TRÖTTAST! Ligger äntligen isängen efter jobbet, 13 timmars jobb och satte mig första gången ner när jag slutade efter 3 för att kissa!! Känner att en helkropps massage skulle inte vara helt fel nu alltså, eller gå till en naprapat.. eller varför inte bara skaffa en helt ny kropp? Haha ok nej så ialla är det inte, komer vara bättre när jag vaknar imorgon! Men jag måste erkänna att jag ä lite sliten efter att ha stäng på jobbet ända sen i tisdags, och satan i gatan vad de va mycket folk i dag. Meeeen såklart så var det kul med, så ska inte klaga det minsta.

Nu har jag haft 2 vita helger, och jag hoppas som innebomben att jag får vara ledig närsta lördag för lite partay!! Min kära syster yster har näligen inflyttningsfest då! Nej nuu SOVVVVVVVAAAA, eller typ gå i ide! whatever bara jag får sömn.. Godnatt kära ni och hoppas ni haft en toppen helg!! tack och hej, leverpastej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0