if you ever find youself lost in the dark and you can't se
i'll be the light to guide you

Godmorgon! steg upp för ca 45 min sen och har setat och ätit frukost. Verkar kallt ute idag.. 5 grader står termometern på.. usccccchh tur att man åker till Thailand om 1 vecka.. EN JÄVLA VECKA!! Hur awsome är inte det? kommer bli såå skönt. Men sen har jag ett probem när jag kommer hem och det är att hitta en ny vinterjacka, min är jag så trött på nu.

Dagen planer är att åka iväg och träna, tror jag kör body pump idag, ta tag i mitt förfärliga rum, ta tag i att börja packa lite smått och göra hemmagjord musli. För ca 2 år sen höll jag på med att göra egen musli, den blir så mycket godare då men sen orkade jag väll hgelt enklet inte hålla på med det mer.. Men nu jävlar!! Ha en fin dag allesammans!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0