I kina

Godmorgon på er där hemma, nu sitter vi här på flygplatsen i peking och har ca 3,5 timmar kvar till vi ska på planet. Vi landade här vi halv 10 imorse, kinesisk tid ( halv 3 svensk ). Så vi har varit här ett tag nu och känner oss rätt trötta på den här flygplatsen. Jag har iallafall hittat starbucks nu så jag är glad! kl är nu halv 5 här..

Citat från Neo på flygplatsen när vi landat " Varför ser alla tjejer likadana ut "?


Flygresan gick bra, jag hade turen att ha sätet bredvid mig ledigt så ja kunde ligg/sitta hela vägen, men det betyder inte att jag kunde sova för det. När man väl börjat somna ordentligt kommer dom och väcker en och frågar fall man vill ha frukost ca 1- halv 2 svensk tid.. Haha what the fuck vrt tog natten vägen liksom? Jaja vi kommer fram till bankok sent ikväll ialalfall och det är bara att gå och lägga sig när vi kommer fram! Det var allt för oss nu, och jag HOPPAS på internet på hotellet så ja kan uppdatera inom kort igen!
Haha btw så dungerar inte facebook här i kina, så man kan inte sitta och hänga där, vad fan ska jag göra min 7 timmar SJÄLV här på hemresan??
Neo hittade typ världen minsta lekplats!
Billig sprit, 1 liter för 124 kr! Hittade även en limpa marbrlo för 104!!


Vi hittade typ fantastiskt sköna platser, här lär ju typ jag hänga under på hemresan med starbucks i handen!





TJING FRÅN OSS SÅLÄNGE!
längtar tills vi är framme så man får byta kläder / borsta tänderna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0