i heard that your dreams came true

Nu har jag gått och lagt mig och hoppas på att somna inom kort.. Har inte mått helt 100 idag vilket är väldigt jobbigt med tanke på att jag åker imorgon! Så jag ber om en mirakelsömn så jag mår bra imorgon. Är inte klar med packningen än, men vi åker inte först efter lunch så ja ska hinna med det sista imorgon. Ikväll har jag träffat söta Johanna på stan, sen vart hemma och kollat på tv med mammsen och pappsen! jag kan inte fatta att jag ska åka imorgon, har aldrig i hela mitt liv flygit så länge, vad gör man på ett plan i 10 timmar liksom? Raslös tjej! jaja godnatt på er, hinner nog uppdatera imorgon innan jag åker.. Ligger här förövrigt och bloggar med min nya mac book air!! Åhh love it, min nya lilla älskling!!
Min packning änsålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0