I could've been a princess, you'd be a king

Jag har haft en riiiktig mys-söndag idag! så skönt när man faktikst gör något på söndagar, jag klarar verkligen inte av att bara ligga hemma. Idag kom mamma och väckte mig vid 10, då kom neo in och började busa i min säng så de va ändå en bra start på dagen, men ja va fortfarande seg efter gårdagens jobb så ja gick och la mig i sängen igen efter och bara segade, tills jag och Linnie gick ut på en skön höstpromenad. Så skönt att komma ut, men jag är inte ett big fan avv att gå ut och gå själv nu eftersom ja fortfarand einte har min iphone vilket betyder ingen musik!!

När vi var klara och jag var påväg hem tänkt jag svbänga förbi farmor och farfar och säga hej, familjen var vid graven och åt miggdag hos farmor och farfar igår, vi brukar göra det vid allahelgonna dagen, men jag missade det eftersom jag jobbade. Och där bjöds på fika! tacktack:)

Där drog ja ut på tiden så mycket så jag fick skynda mig hem för att åka till mormor där hon bjöd på middag, och fika! Ingen dålig dag det här inte!! massa gottis överallt och fått träffa farmor, farfar och mormor! Jag missar ju ofta sånan här tillställningar när jag vart borta så  mycket, mår dåligt över hur många födelsedagar jag missat!! Och nu längtar jag som en tok tioll julafton då vi alla är samlade!:D

Nej nu tackar
jag för den här veckan, som har varit himla bra, har börjat jobba igen har träffat massa folk och framför allt inte vart bakis! haha ska aj kanske börja leva ett nytt alkoholfritt liv? NJEEEEAAA tror inte de va.. nu sitter jag iallafall i sängen och kollar på MTV EMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0