i been drinking to mush for sure

GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG!

haha helt stört vad medveten man kan vara ändå fast man sover. Jag låg och slumprade (läs SOV) här hemma när innan syrran ringde och väckte mig.. men då drömmde jag iallafall att det var exakt den här dagen vid den här tiden, fia och linus kommer över på mat sen för att fira pappsen på farsdag lite, och det drömmde jag, sen var det lite andra personer i drömmen ifs och vårt hem såg annorlunda ut, men jag åt melon iallafall och så har vi n melon i hallen. haha jaja skitsamma kvällen igår var as bra. skönt att komma ut och skaka rumpan lite! Och idag mår jag faktiskt bra också, rätt slöö bara! ska nog ta mig upp och ta tag i söndagen snart! sen ikväll efter maten blir det filmmys hos fia. 3e twilight filmen väntar, sen är vi redo för att kolla på den nya, jag åker ju olyckligtvis till thailand då den har premiär så får inte se den först i december!! Oh my fucking god hur ska jag klara mig?


helt fantastiskt galet god bål


· · för 21 minuter sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0