I ♥ apple







( OCH HAWAIIAN TROPIC )

Nu har jag vart och införskaffat mig lite saker inför resan, eller a dator och mobil är väll int eenbart för resan men något jag ville ha med! Tänkte ju ta med dator och hoppas på att hitta nått wi-fi där så ja kan blogga lite från Thailand. Jag har dock ett lite, pytteproblem just nu och det är att jag klippt till simkortet till micro sim stoppat i det i telefonen, och sen OPPPPPS glömt pinkoden!! Fick ju nytt simkort när jag kom hem från turkiet och hittar inte lappen med det simkortet. Går nog att lösa på nått sätt annars får ja vända upp och ner på hela huset, det brukar ju jag kunna va bra på! Återkommer om hur det går med det..

Köpte även lite solkrämer/aftersuner till resan. Svårt att hitta sånt nu när det inte är säsong men inne på cubus hade dom massor inne på lagret. ( TIPS till dig som ska åka utomlands! ) Hawiian and tropic är lite utav mina favoriter i den kategorin, bra krämer och luktar fantastiskt!

Var även och växlade pengar köpte böcker och lite annats smått och gott till resan.. Shiit imorgon drar jag. PANIIIIIIK. nepp nu måste jag ta tag i packningen PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0