elsas värld

Inatt när när jag kom hem så tänkte jag passa på att kolla på elsas värld på tv3 play. För er som missat det så har Sofie Fahrmans böcker blivit tv serie! Jag Älskar böckerna, Elsas mode och Elsas värld ( längtar som en tok efter elsas hemlighet ) Och har verkligen hoppats på att dom ska göra en film av böckerna, och blev verkligen skit glad när jag såg att dom skulle göra en tv serie om dom! Bättre det än inget liksom, men fyfan vilken besvikelse det var att kolla på det! Skådespelana?? och framför allt har dom ju GJORT OM DEN, lagt in folk som inte finns i boken osv.. Nej det är ju det här man ska passa sig för när man älskar böckerna, Filmen / serier blir man oftast besviken på då! Jag ska iallafall ge "Elsas värld" en till chans och kommer inte sluta kolla på det, men änsålänge får den TUMMEN NER av mig!!


Böckerna som är AP BRA!!!
För er som inte läst, hett tips!!


Tv serisen
killen till vänster liksom, vem är han? och killen till höger beskrivs typ som världens hetaste i boken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0