And we gonna make you lose your mind



Här ser ni min påbörjade musli. Kom såhär långt och då inser jag att vi inte har nån kanel hemma och hellvetet bröt lös och jag avsultade min musligörning. Fortsätter imorgon då jag har kanel igen!


SÅÅ då blev det bestätm sista minuten att jag åker upp ( ner?) till stockholm ikväll med Lill cattis och ska festa där!! woop woop! längesen nu fan. Och jag börjar bli riktigt taggad. Jag slängde mig in i duschen och börja poack aoch fixa här hemma och är snart klar.. på bara en timme!! REKORD?? nja har fortfarande lite kvar att göra sen kör snälla farmor och farfar ner mig till tåget för jag skulle inte hinna cykla! ha n fin kväll allihoppa
NU KÖR VI STHLM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0