30 / 11 i thailand

sista dagen här i Thai har bestått av, en heldag på stranden idag var stekte solen som aldrig förr, varverkligen kanon hett idag! Men skönt!! Har försökt pressat som fan sista dagen men efter min lilla tabbe igår med min röda ansikte tog jag det jävligt lugnt i solen.. på vissa ställen!! Sen åkte vi hemoch duschade och packade och nu har vi vart iväg och käkat redan! Taxin kommer om ca 20 min och vi ska strax iväg! åhhh jag vill int elämna denna plats!! men nu måste ja skynda mig och packa det sista! hörs sen när jag är i kina!
Hejdå kusinerna och mormor
hejdå gå på stranden i bikini
hejdå neo leka i vattnet
hejdå glassmannen med glassbilen
hejdå vackra strand
hejdå billig mat och öl
hejdå thai

Kommentarer
Postat av: M

Välkommen hem !!!Jag har saknat er...

2011-11-30 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0