28 / 11 i thailand

Hallå hallå, vet ni vad jag har gjort idag? ridit på en livs levande elefant!! Och fysatan vad jag inte kommer sätta mig på en elefant rygg igen ( note to self ) Det var så jävla läskigt alltså, att veta om att den där elefanten kune springa iväg om den nu ville, vilket int evar fallet med våran för han ville stanna hela tiden.. eller typ stegra eller vad som. Då skulle jag varit pannkaka!! Men då kan man stryka det från listen iallafall!

Vi kollade även på en elefant show, och oj vad facinerad man blir av dom! Dom kunde ju spela fotbol spela basket bowla.. you name it!! Trodde jag inte om dom där stora klumpiga djuren! Kurt fick åäven lite massage av en och så kunde dom gå pa bakbenen, och frambenen! på avstånd är dom rätt roliga djur, men lite närmare mest läskiga!!

Vi var i elefantparken på förmiddagen idag, Linus och Neo åkte inte med då neo har kommit in i en period han vägrar äta! det var inte så långtbort så vi var tillbaka till dom andras hotell till lunch ialalfall, så har vi legat vid deras pool och latta oss idag.. där blev det dock inga bilder för minneskortet var fullt! haha otur! Nu ska vi strax ut och käka, och kanske gå en sväng på marknaden idag igen.. haha för typ 5 dagen irad!!
Kurre fick massage
Målvakt!
Vi red genom vatten.. läskigt!
Moa valde att styra den själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0