27 / 11 i thailand

Glad första advent på er allihoppa!:) har inte riktigt kännts som advent här idag faktiskt, men som jag förstått så har det inte gjort det hemma häller.. regn och blåst eller nått sånt? Hoppas ni mår bra denna söndag iallafall och att ni inte är allt för bacon för att gör anågut utav denna dag!:)
Vi har iallafall gjort massor idag, eller det gamla vanliga med andra ord, stranden och allt det hör till, sen idag så var vi i tid ut och åt och gick till en annan marknad men man hittar fan inte mytket här alltså!!jag som trodde jag skulel shoppa järnet här i thai.. men icke sa nicke! mysigt har vi haft iallafall och imorgon väntar en elefant dag! lookingforward to it! Puss och godnatt här ifrån oss..
Neo åt majskolv på stranden
Dagens byggverk!
"STOPP sluta spela"
vadå mat till mig???
typ värdens största manet! den lär minst vart 40-50 cm i diameter
2 överlyckliga tjejer på marknaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0