24 / 11 i thailand

Åh herre buddah, nog kunde Thailand leverara allt. Och man har mått som man förtjänat idag. Men idag har det vart lite halvmulet här så jag har nöjt mig med att ligga vid poolen idag, rätt skönt faktiskt! Men gårdagen då.. Vi började med att gå ut och äta på resturangen siam som vi åt på andra kvällen här. Jag beställde in kyckling med röd curry och kokmosmjöl, och den var det drag i kan jag säga.. satan vad det bränndes i munnen, sen gick jag, Linus och Johan vidare till en bar och satt där och drack lite, där träffade vi 3 svenskar som vi sen var med resten av kvällen. tråkigt nog skulle dom åka hem idag så vi kan inte träffa dom nått mer, Sen träffade vi även andra folk frånden baren så vi gick alla tillsammasn till en annan bar. Efter det hamnade vi på nått hemlig / gömd ställe med massa barar och så. haha jag kan säga att jag inte hittade ut därifrån och gick vilse typ! Det blev väldigt sent, efter halv 6 tror jag att vi kom hem, så ja det var som sagt sköt med en lugn dag vid poolen. Nu ska vi ut och käka sen sova tidigt så vi orkar med stranden imorgon!:)
vi beställdein en varsin chand och fick 3 olika glas




Johan är enormt fotogenisk!:)


2 av dom svenska som vi träffade





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0