19/ 11 i thailnad

zGodkväll!! Eller i erat fall goddag! Nu ska vi alldeles strax möta upp de andra igen för att hitta nånstans att käka! Vi har varit med dom på stranden hela dagen idag och det har varit sååå skönt! Jag verkligen njuter av det här vädret och jag älskar solen. Dagarna går allt för fort här! Idag har vi ialalfall badat massa och byggt sandslott, Jag har även fårr manikyr och pedikyr för endast 400 thailänska! Behövdes!! Efter stradn så gick jag upp och la mig och läste vid poolen i lugn och ro medans neo och linus vilade här på hotell rummet. Just nu kollar neo på film och linus ligger och sover! haha inte konstigt han är redan inne på sin 5e eller 6e öl! Bra jobbat!!
Nu tänkte jag lägga in bilder både lite från igår käll och idag, blir lite blanding men ni fattar nog vilka som är från vilka, Jag har dessurom massa bilder på datorn jag egentligen vill lägga ut, men internetet här är segare än segast så det tar sån tid!!
kära mormor och mee




Linus och kurt beställde in ett rör med öl


och kvällen blev lite suddigare ( skämt!! jag drack bara 3 öl!)


Kusin vitamin och jag!








HAHA UPPTÄCKTE NU ATT JAG LEGAT EN DAG EFTER I PÅ MINA DATUM JAG SKRIVIT! RÄKNADE NOG BORT DEN DAGEN VI BARA VAR PÅ FLYGPLATSEN I KINA EN HEL DAG!! NU ÄR DET IALLAFALL ÄNDRAT SÅ DET STÅR RÄTT!:)



Kommentarer
Postat av: SUE

Ni verkar ha det MYS!!!Saknar er =( väldigt mycke...

2011-11-19 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0