18 / 11 i thailand

Idag har vi haft en heldag på stranden! Riktigt härligt kan jag säga, så jävla skönt med riktigt utomlandssand, jag har ju bara vart i alanaya de senaste gångerna jag vart utomlands oh där har din lite mer stenig sandstrand, så jag hade nästan glömt bort hur underbart det är att gå och få sanden mellan tårna! Vädret har vart bra idag också och det är ca 32-34 grader ute. haha frukosten imorse tåls att diskutera, men som tur är har vi med oss kaviar, skinkost och makrill, haha turistvarning!?
Nu sitter jag och Linus på Ballkongen och tar en öl, medans neo sitter inne och spelar spel på Linus telefon. Vi ska alldeles strax möta upp de andra i släkten som har kommit! Dom kom tidigare i förmiddags men bor en bit ifrån oss så vi har inte mött upp dom än, men nu ska vi ut och äta med do, och förmodligen umgås med dom imorgon också! Ni därhemma som har sett nya twilight filmen... VAR DEN BRA?? jag bara längtar efter att få seeeee deeeeeen :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har sett filmen, den var jätte bra bortsett ifrån ett parti i filmen då det bli lite väl mycket "hundprat" kändes då som att filmen var en barnfilm med pratande djur... annars var den jätte bra! hoppas ni har det bra! hälsa resten av familjen:) ta hand om er<3 Kramar Fia

2011-11-18 @ 13:36:41
Postat av: sue

Vad ni verkar ha skönt,tänk inte på oss här hemma som fryser som fan!!!Vad duktig du är att upp datera din blogg.Du fick 4000 kr för din mobil=)=)=)Dom sitter på mitt konto,få se hur mycke du får;)Kram på dig<3

Hälsa alla andra!!!!

2011-11-18 @ 16:54:58
Postat av: Sanna

Åh nu längtar jag till jag får se filmen ännu mer:D dom hälsar tillbaka här! Och jag saknar er med!! <3 hälsa dom där hemma!!!

2011-11-20 @ 03:32:53
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0