What are words, if you really dont mean them

Alltså guud, jag börjar bli gammal.. Jag pallar inte att festa längre, idag är jag totally dead! Inte ont i huvudet eller så, utan bara död, orkeslös och trött. Legat i sängen nästan hela dagen. Ifs är inte det så konstigt med tanke på kvällen igår. Jag kan beskriva den i korta drag:

Parfest - Drickspel - Håpes - Nybron - Harrys - redbull vodka - Corner - random efterfest - securitas - Bad 05.00 (jag badade inte) - vakna upp på en soffa med jacka halsduk och väskan i handen!

Jävligt kul hade jag iallafall, men som sagt idag så har jag väll inte haft sådär jätte kul.. Det här var den helgen, har inte så många kvar nu innan jag åker.. Hjälp börjar verkligen få resfeber nu, varför har jag alltid så svårt att åka härifrån? Det känns jobbigt, men som jag skrev igår ändå skönt! Jag kommer ha kul, jag har mina syskon där, jag har jobb får träffa kära vänner igen, jag är nöstan aldrig själv, och jag kommer vara i ett paradis. Men jag vet inte, det är nånting som gör att det känns jobbigt att åka, Men så är det väll alltid..


Jag och mitt par på parfesten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0