we will still be

Alltid dessa kvällsinlägg när jag ligger i sängen.. Idag mötte jag upp Angelica på stan för lunch och prat! Hon hade precis klarat sin matte, så massa grattis till henne! Nu har hon bara en tenta kvar sen kan hon leka med mig jätte mycket tills jag åker! Sen åkte jag hem och gick ut och sprang med syrran, skönt faktiskt, men luften idagvar lite jobbig.. vädret har ändå vart helt ok, med tanka på de senaste dagarna!! Nu har kagh setat och nitat ett par shorts så ja kommer typ ha träningsverk i händerna/fingrarna imorgon! Imorgon iallafall ska jag åka till Ikea med Hanna! Ska blir himla trevligt, och första gången på rätt länge som ja måste ställa klockan! vi ska nämligen åka skapligt så vi hinner så mycket som möjligt! Alltid kul med små roadtrips :D


Idag kom jag underfund med att jag har haft den här bilden på väggen ända sen skolan! Det är en bild på mig och hanna tagen på en fotolektion då vi fotade analogt.. "We will still be friends forever! sa vi på studenten, trots vårt lilla uppehåll så stämmer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0