Water for elephants

Alltså OMG!! oh baby jag tror jag är kär!! Filmen var ju bara så himla bra! Robert Pattingson var ju lika het som vanligt, och man blir jämt lika kär i honom.. varför finns det ingen kille som han i verkliga livet.. folk säger att jag är kräsen men det är jag inte, det är han jag vill ha! helt seriöst alltså, helst i vampyrformat! Men dte var inte bara han jag blev kär i utan i elefanten också! så jävla snäll elefant och jag vill ha den! åhh jag borde slute kolla på filmer för jag blir bara så avundsjuk hur dom har det där, och å känns ens eget liv så¨himla tråkigt och meningslöst!! Jag säger bara en sak ni som inte sett den ( vilket förmodligen alla har för jag var fett efter ) SE DEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0