vädret: fuck you!!

Alltså fyfan vad jag har varit sur på jävla ap vädret idag då, och inte bara en gång! Det började med att det vart skapligt hela förmiddagen ska cykla ner på stan, det är varmt har på mig solglasögenen men vad händer? Mitt från ingenting kommer piss-regnet och värsta blåsten! Då pratar vi om pirates of the caribean snabbt när piaterna kommer i första filmen och vädret slår om på en sek! Väl nere på stan dyngsur, kall med min vita då genomskinliga tröjja mötte jag upp Angelica som ändå fick mig på bättre humör! så vi hade myspys på stan, jag införskaffade mig en svart tisha istället så ja slapp flasha hela mig! Sen cyklade jag hem, kände på mig att det skulle börja regna och ja det gjorde dte men jag väntade in det den här gången.
Väl hemma lagad jag och syrran mat åt och väntade in på att den skulle smälta innan jag skulle cykla iväg till träningen, och då kan jag tillägga att de inte regnat på ett bra tag innan, och ändå vart ganska ok.. Men vad händer? Jo dagens andra ofrivilliga dusch och fucking blåst så jag knappt kom någonstans överhuvudtaget!! då var jag nära att vända och skita i allt, men så kom jag på att varför skulle min träning få gå åt fanders bara för att vädret drygar sig. så väl där dyngsur redan innan träningspasset sprag ja på som fan! Tänkte bara köra ett konditionspass idag så ja stog på löpbandet i 40 min, och krosstrainen uppvärmaning i 10, så då var jag ändå lite nöjd över mig själv. men sen skulle jag ju ut till kuk-jävla-ap vädret igen! Men nu ligger jag nyduschad i min säng och ska bara glömma denna dagen som man skulle kunna tro var världens undergång.. skulle fan inte förvåna mig om det var snö imorgon när jag vaknar!! Och jag hoppas på att va på bättre humör imorgon med har kännt mig irri hela dagen, dampade på mamma tex för att jag inte hittade min sporttopp, man kan inte vara glad jämt..
förlåt iallafall mammmmie,
men du vet oftast vart dom finns:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0