the party is in my head

Oh herre min skapare vad jag är trött!! Det är inte acceptabelt att va såhär tired.. Johanna släpade med mig på stan idag, för käk sen har jag vart hos mormor och ätit.. och inte sovit något på hela dagen.. förutom nu när jag kom hem och la mig o sängen.. Kvällen igår var svinmysigt och kul! Älskar mina tjejer som fan och det kommer att vara jobbigt att åka ifrån dom! Vi var först hos Hanna där vi åt och körde lite spel.. Idiotkunskap hette det, så nu kan jag jätte mycket mer om onödiga saker typ! visste ni bla att anal betyder ring på latin? eller att vi är kittliga fölr att det är en försvarsgrejj från kroppen om något skulle krypa på oss, tex spindlar! Sen iallafall drog vi till det nya Harrys, brasseriet och där var det kul faktikst! så en perfekt kväll för mig helt enkelt!

Nu har jag en sista helg kvar här hemma innan jag åker, och då är det resturangfestival så jag hoppas det kommer bli kul!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0