sommar och sol

Vädret idag har ju bara vart så jävla fett!! As varmt, det blåste lite, men det blåste VARMT!! och man har svettasts av värmen typ! Jag har iallafall haft en bra dag, cyklade ner och mötte upp henne, satt i stadsparklen och åt vår lilla picknick, på hennes nyinköpta picknickfilt! Jätte mysigt verkligen, och kul att träffa henne! Vi satt typ ihop konstant under hela gymnasietiden, folk började i princip se oss som en och samma person tillslut. Men efter gymnasiet så har viu inte umgåtts sådär överdrivet mycket.. Första gången jhafg träffade henne nu förra veckan på nästan 11 månader tror jag!? sjukt.. Och jag är så glad att jag har henne igen!:) Efter det så har jag setat me rute i solen och nu på kvällen kollat lite på fotboll.. även det typ 100 år sen, jag hade tillochmed glömt bort hur lång en halvlek var! pinsamt.. när solen gick ner blev det faktiskt rätt kallt, men det är sommar ändå! om en månad drar jag till norge! blandade känslor! mest ska de bli skönt, gör åter det jag är bäst på, skiter i allt och springer iväg, vågar inte chansa på de man tror på, och vågar framförallt inte kämpa för något.. jaja bara kallprat här inge vesentligt egentligen.. Bara det att jag sticker en än gång, och går ännu längre bort ifrån allt... typ!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0