Regnbåge



Nu säger jag godnatt, men ville bara visa er vilken otrligt stark och fin regnbåge jag beskådade idag! eller det var faktiskt 2 stycken och den var hel!! Vi var ju och kollade på fotboll och vädret var ju inte riktigt helt på våran sida så rätt som det var så började det spöregna.. Men som dom rutinerade fotbollskollarna vi är så hade vi med paraply, så för oss gjorde det inte så mycket, sen kom iallafall solen och regnbågen kom fram.. och fråga mig inte varför jag har blivit ett jävla natur/regnbågs freak helt plötsligt.. på 2 dagar 2 bilder på regnbågar.. Iblan är bloggen fylld med bilder på mig, eller på regnbågar.. vad kan komma härnäst?? ohh herre vart är denna blogg påväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0