red riding hood

Hola mi amigos!! Haft en bra dag? Jag har spenderat lite tid i solen, vilket resulterat i en förjävla bondbränna!! Jag ser inte klok ut. Pucko jag trodde ju inte att jag behövde smörja in mig. det blåste ju så de va  ju inte så varmt.. tyckte jag, men solen tar ju ändå! Haha ser ut som jag har min bikini på mig iallafall.. Sen mötte jag upp min sötnos Angelica! Vi käkade först på grappa som hade fått sin sommar meny!!! Hur glada blev inte vi då? woohooo!! Efter det gick vi på bio, Red riding hood! Faktiskt väldigt bra film! från skaparna av twilight va? spännande och lagom läskig!! Dessutom så satt vi typ i värdens bästa biosalong.. Den minsta men den klart bästa! Fanns hur mycket plats som hällst.. överallt! dessutom var det bara 2 andra tjejer som var och kollade på den! Hur som hällst rekomenderar jag iallafall filmen!! och salong 6 på rio!! haha nu ska jag sova iallafall godnatttt!


Hungriga tjejer


SKÅÅÅL


Värdens skönaste bioplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0