New in; marint


Keps från stadium skor från intersport

Heej, vilket busväder det har vart idag! Som tur är har jag inte vart ute nångång när skyfallen har kommit. Var ute och sprang med Anton imorse, eller vid 11 hann precis in ( och min syster ut ) När himlen öppnade sig!! Sen satt jag i bilen nu när den andra riktiga skuren kom. Jag och Fia åkte till Tuna park för att kolla efter arbetsskor, men några sånna hittade jag inte. Fick med mig det på bilden hem, jag har letat efter ett par converse länge faktikst, behöver köpa både nya svarta och vita men nu kunde jag inte motså dom här! Och en bra sak med små fötter är att man kan köpa från barnavdelningen! då blir dom billigare också! sen köpte jag också massa nya strumpor och trosor, eftersom jag råkade slänge en hel påse med det när jag åkte hem från sälen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0