mot håpes

Halloj, nu sk ajag kila iväg till håpes och möta upp Hanna.. Pine kommer också.. Värsta klassträffen det här blir råå!;) Idag har jag gått på stan med fia hela dagen, kul kul och man hittade ett och annat också.. bra dag helt enkelt trots att det är FREDAG DEN 13!! snacka om att jag är den personen som är bland de mest skrockfulla.. eller ok nu överdrev jag, men jag går aldrig på a brunnar, lägger nycklar på bordet, går under stegar och sånt ni vet.. Fredag den 13e är alltid pain dagar för mig! en gång blev jag faktisk tinlåst på toaletten då, och det sitter kvar än, jag får passa mig på håpes! kl 12 idag kommer jag skutta av glädje, för då är det lördagen den 14e, inte för att det är nån speciell dag, men ingen otursdag ialalfall.. Nu ska jag dra iallafall, ha en mys mysig kväll allihoppa! PUSSS


Kör på jeansshorts transparent skjorta och klackisar idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0