Mary key

Idag har jag varit på en sån här hud, och sminkrådgivning! syrrans klasskompis had enån sån där "sminkfest" och det var för ett märke som heter mary key! Det säljs inte ute i butikerna utan man kan bara köpa de såhär eller på internett typ! det verkade vara bra saker och så.. men vette fan fall jag ska beställa något. Liknande saker fionns ju liksom på make up store i princip.. Vi fick ialalfall ta bort sminket och sminka om oss med deras produkter och vi fick lite rådgivning och så.. personligen har jag svårt att sminka mig med andra produkter mot vad man är van vid.. speciellt mascara! men men.. Träningen gick bra förutom att jag har sån sjuk träninsverk så jag knappt kan gå!! Försökte med att gå fram och tillbaka så jag kunde mjuka upp musklerna lite men nej.. gick inte. Men jag har SÅÅÅÅ ont.. plus mn skavsårsjävel.. jag har det inte lätt alltså.. poooor me :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0