Makes me move like a freak

Idag har jag varit på stan, som vanligt typ! Hittade endel saker idag också vilket gör mig very happy! blir så glaaaad av att hitta bra saker liksom! Var med Janina och Leah, sen gick vi över till Madde och fikade där. SÅ en bra dag, vädret är helt ok OM man bortser från all jävla blåst, seriöst vad vill den?`Om det inte skulle blåsa skulle de va hur bra väder som hällst men nej, vi fixar storm så man måste ta på sig hur mycket kläder som hällst så man lökar sönder på stan! Jag var även förbi och kollade va som var fel på min dator, dom visste inte så mycket förutom det jag sa, att batteriet verkar inte funka och strömsladden har också gett upp. SÅ ja måste försöka få tag på ett nytt batteri och en sladd.. så blir den som ny igen :)


Tjej kalas!!

 

Jag i ett par nyinköpte glases

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0