Känner mig gammal

Tjoo, igår med Angelica var himla trevlig! Vi började hemma hos henne, jag hade köpte medmig en försenad födelsedagspresent till henne, en flaska jordgubbsmouserande, en asti, en flaska rose och en flaska vitt.. så fick hon välja va vi skuilel dricka.. Sen gick vi till grappa, dom hade dessvärre inte fått in deras sommarmeny än så de fick bli en toscana pizza, lika god som vanligt! fattar inte vad dom gör med sian pizzor för att få dom så goda? så satt vi där och åt och mös.. sen gikc vi en snabbis på royal.. sen gick vi till harrys.. och vad hände där? Bara småfolk!! tror inte ens alla var 18 där.. ok visst det är onsdag, men come on.. jag kan säga att jag kände mig gammal iallafall..längtar till temafesterna på onsdagar i geiranger:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar tills tema festerna jag med!

Love

2011-05-06 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0