ja jag vet att hon är söt

Hej, vilken dag jag hade igår!! Eller a egentligen inte hade hela förmiddagen på mig att blogga egentligen men då vilade jag typ efter nattbion! Var ute och gick en svägn var allt jag orkade med.. Sen iallafall var jag barnvakt åt busungen, och då hade man int een lugn stund nångång!! springa hit springa dit.. sen nefter det vid 8 mötte jag upp Ida som var på besök i eskilstuna, vi gick till rothoffsparken och satte oss där och drack lite vin, Like good old times, jätte mysist hade vi! Sen gick vi en runda på stan, royal, grappa harrys. Pratade en massa gjorde vi, om allting, jag kände att det var skönt att berkligen prata ut,, behövdes verkligen. SÅ tack för kvällen Ida.. Nu ska jag ner på stan ocg möta upp Pine, shoppa shoppa! sen ikväll blir dte bio med Angelica! det blåser like hell ut eoch jag känner inte alls för att sätta mig på cykeln och trampa iväg!!


Jag och min enormt goda sallad jag åt, romansallad, bönor pesto grillad kyckling soltorkadtomat.. helt ok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0