Hur fan kan du spela glad

Dagen har gått bra hittills, efter mina ca 3 timmars sömn lyckades jag vakna itid iallafall och var på ikea med hanna! Gud vad mysigt det är att gå runt och kolla på massa olika rum! och tänka hur man vill ha det själv när man blir stor! För om ja flyttar till nån lägenhet kan man ju inte ha dom där stora köken! nej det fåt bli när jag har fammilj och flyttar till hus! Snevar vi en sväng på bla tati, där hittade jag en snygg skinnjacka som jag buyade!! Fel orstids kanske men ähh de är skitsamma! den va snygg.. Nu snart ska ja ner och träna en sväng.. tänkte även gå på lite yoga. Sen blir det hem och käka, sen ha nån slags av myskväll!! Japppp ni läste rätt, jag ska vara nykter, en fredag!! wooop! vet dock hur det kommer sluta! jag kommer sitta och sura på mitt rum, för ok första halvtimmen.. kanske timmen kan va skön.. men sen kommer rastlösheten och då blire inte kul.. Men det spelar ingen roll för jag ska ändå sova tidigt idag, för jag ska upp och rida imorgon!! sen jävlar är det gaaalaj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0