Hemma från sälen

Igår vid halv 5 kom jag hem från sälen, det blev bestämt lite i sista minut att ja skulle åka igår så ja var inte så förbredd här hemma på att jag skulle komma hem. Bästa mamma och pappa kom och hämtade mig, stackarna åkte tidigt från eskilstuna, up till sälen packa in mina grejjer och typ åka tillbaka hem. Lång dag för dom! Men sen iallafall hademin syster planerat våran valborg, vi var hemma hos hennes klasskompisar och åt en mycket god italiens buffe typ med pastasallad, bönsallad, ,parmaskinka och kyckling typ. Kycklingen grillade vi ute och det var inte så rart väder om man säger så! Och jag och syrran skulle sköta kycklingen och det är nog ett uppdrag man inte ska låta oss göra i framtiden om man säger så!! "OJJJ nej vi måste vända dom fort dom har brännt fast" "vaafaan det börjar ju brinna igen, nej kycklingen brinner!" Ätbart blev det iallafall, sen satt vi och spleade lite spel, förfest spelet har ni spelat det? sjukt spel iallafall!! Sen gick vi ut på harrys och mycket hade ändrats sen sist, men det var super kul ändå och träffa massa folk som man saknat ♥ waaay better valborg än förra året iallafall, då jag låg sjuk!!

Idag vet jag inte vad det vart, inte bakis men så sjukt trött och seg sovit som fan idag och jag fattar inte hur mycket man kan sova på en dag.. måste vara typ nå sags väderomslag eller nått, klimatomslag kanske? haha

Och någon sälen resume kan jag ionte göra än.. för det är nämligen så att jag råkade åka hem utan min dator.. haha stört va? Jag kan va rätt så slarvig ibland, men åka utan sin dator? jaja så när ja fårt tillbaka den kan jag gör anånslags resume känns ju roligare om man har lite bilder och sånt då!:) Men tack sälen för dte här säsongen och jag har haft väldigt roligt faktiskt.. såklart mycet blanade känslor, men man har lärt känna så himla mycket nytt underbart folk som man kommer sakna alot!! och jag hoppas kjagh kommer träffa så många som möjligt igen!!



bästa syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0