hästtjejer

Idag var vi då och red.. och jag kan ju konstatera en sak.. jag är rädd för hästar!! Vi hade ju bokat 2 timmar turridning på islandshästar ute i kjula. Och det börjar ju bra när jag kommer dit och frågar vart dom hästarna vi ska rida är, får svaret att det är dom vi står och kollar på.. och ja ba VAA VAD STORA!!! Jag hade fått för mig att islandshästar var samma sak som stjärtlandponnysar som kan kan rida på stan lite då och då! Men nej, islandshästar är gansla stora dom med! Men annars gick allting bra, jag fick en jätte snäll häst som bara gjorde som dom andra hela tiden så jag behövde inte styra den. Men skaplig träningsverk jag kommer ha imorgon i think!!

Nu ska ja kila iväg på fest.. Och idag kan jag ju dricka för 2 dagar eftersom jag var hemma igår ;) hehe ne men ni får ha en bra kväll allihoppa och jag hoppas vi klarar oss från äckel-regn!! Puss pusss




Hästen var förövrigt 27 år!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0