Grappa here i Come

Ska strax möta upp Angelica för att sedan gå ut och äta på grappa! Hur länge sen som hällst jag åt där och det ska bli så gott! Jag hoppas dom har deras sommarmeny som har olika goda ceasar rätter! efter det får vi se vad som händer, kanske sitter och dricker gott och babblar hela kvällen eller kanske går ut och dansar!  Idag har jag iallafall vart på stan hela dagen med Hanna, mysigt. Och sen fixat håret.. skönt skulle jag säga :) Nu har jagf även bokat hotell för mig och min syster ihelgen, hon fick ju det av mig att vi ska åka en weekend nånstans och shoppa och bara ha de gött.. Uppsala blev det, för att jag har aldrig riktigt vart dr i annat syfte än innebandycup och foilk säger att det är en fin stad! så det sla bli trevligt.. Nu ska ja iväg så ni får ha en bra kväll allesammans! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0