färsk frukt




Jag vet inte fall det finns någonting som är godare än färsk frukt för tillfället, eller klart det finns saker som är godare men det ligger iallafall i toppen på listan av godaste saker. mummsade i mig både melon och annanas idag!! Annars idag då? Ja de har väll inte hänt så myckets om vanligt.. tränat, solat och en ganska bra gerejjj.. fixat min dator!! vilket var på tiden! köpte en ny strömsladd, skiter i att köpa nytt batteri, satsar nog på en ny dator till hösten istället.. Dessutom en bra sak idag.. jag fick mer i lön än  jag hade räknat med.. Mycket mer.. så nu äre leva loppan till norge då ;) hah nej men jag ska faktiskt försöka spara, som sagt ny dator till hösten, ska försöka komma iväg på en utlandsresa, kanske flytt?? nje de vet man aldrig.. nu tänkte jag nog ta ett bad ialalfall sen slå på en film och sova! nattti nattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0