dags att tagga om

Tjena, har legat i sängen till typ nu!! rätt så seg efter kvällens bravader! Haha ne men vi, eller a jag hade så himla roligt! Nu börjar jag prata om mig och hanna som en person som alla andra! back in the days.. Jag är glad att jag har henne, och jag förstår varför vi var så bra kompisar i gymnasiet, och varför alla såg oss som en person!! det jag inte förstår är varför vi slutade träffas efter studenten! jaja Vi satt iallafall på håpes, pine dök aldrig upp så vi satt där själva, köpte in en vinflarre, köpte in en till!! haha vi var lyxdrickare enligt min syster! Vi träffade massa folk, Ida bla från klassen! Haha så himla kul att varje gång jag och hanna är, och precis har pratat om ida så kommer hon, eller ok det har hänt 2 gånger!! Men det är inte varje dag man ser Ida, hon bor nämligen i Stockholm nu! Jaja vi satt där och drack upp sen gick vi vidaremot nybron, kollade läget där och medans vi ändå höll på droig vi en sväng till harrys också! Det var min kväll i korta drag. Nu ska jag strax cykla ner på stan och fixa lite grejjer, sen äre tagga om som gäller för ikväll är det schlagerfest på schemat!! GOO ERIC!! sen blire väll utgång ikväll med.. otippat? Njaaa



Kommentarer
Postat av: pine

du fick mitt sms i fredagskväll va? varför jag inte kunde komma? :) Men träffar dig gärna någon dag i veckan. Onsdag elelr torsdag om du kan? :) puss

2011-05-15 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0