Creds till mig

Nu har jag städat hela mitt rum!! eller inte damsugit och moppat och sånt, men städat det som var mest skitigt!! detvillsäga mina kläder på golvet alla grejjer på mina hyllor och sånt.. mu har jag fått ordning på allt i princip slängt massor och så! vilket var väldigt duktigt av mig med tanke på att jag har svårt att slänga saker! Annars idag så har jag tränat, och fikat med Linnea på stan! Trevligt trevligt! Haha och en kul sak, jag såg en regnbåge idag med!! men idag tog jag faktiskt INTE kort på den.. Nu sitter jag här i mitt nystädade rum, och funderar på fall jag ska damsuga eller inte, känns väldigt lockande att lägga mig och vila också med tanke på att jag ska på premiären av pirates of the caribbean ikväll/natt och man vill ju hällst inte somna på filmen! Inte för att jag tror att det är nån chans eftersom dom andra har vart såå bra!!




Såhär glad är jag över mitt tomma golv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0