Bra helg

Jag har haft en toppen helg i uppsala med min syster! Verkligen en lyckad resa. I fredags gick vi och käkade på en jätte mysig grekisk resturang som hette tsatsiki, den rekomenderar jag verkligen om ni tänkt åka till uppsala nån dag! Vi satt ute precis vid ån och käka och det var hu rmysigt som hällst. god mat och bra läge! Sen möätte vi upp min lilla cola annis och gick och satte oss på nått mysigt chill ställe. Det blev en tidig kväll eftersom vi skulle göra mycket dagen efter! Vi ställde kl skapligt på lördagen så vi skulle komma iväg tidigt. Upp och käka godumlig hitellfrukost, sen bara göra sig iordning för stan. strålande sol!! Vi gick på stan hela dagen lunchade ute i solen satteoss och fikade med en gammal innebandyvän längst ån, as bra dag,, Dock inte så jätte mycket shoppande men endel köp blev det! jaja sen så tg vi oss till hotellet fixade oss för att käla en exklusiv middga för 2 på olarys! haha dom sände guif matchen så vi kände att det blir ju perrfa att sitta och äta där medans man kollar matchen. Men det var ju bara pinsamt! Visst jätt ebra tat guif tog sig till final, och att dom tog sm silver, men helt ärligt vad hände?? Vi tog förlusten som riktiga män och fortsatté supa iallafall. Vi slutade på ett ställe som hette bjs som också det var ruksogt bra fakitkst! 2 dansgolv inne typ ett ute, dom hade iallafall dj ute och så mycket roligt folk.. nytt folk!! Och fördelen att gå ut i en annan stad är att man inte har den blekaste om hur gamla folk är! Vi lyckades ialalfall träffa några kilar från etuna, varav en av dom har vart min idtottslärare! a det var huimla trevligt iallafall, och när krogen stängde vid 3 så gick vi till burger king och sen hem och sov! Idag har vi mått bättre än vi förtjänat kan jag säga, upp käka frulle til stationen, även idag vädret hur bra som hällst. När ja kom hem så mötte ja upp min lilla anna igen på cafe sylvia sen så har jag typ setat på ballkongen och njutit av solen! Det var min helg inklusive dag. Hoppas ni haft en lika rolig helg som jag har haft och jag vill tacka min älskde syster för den här helgen!!


Jag just nu i min nyinköpta tröjja från solo!!


BILDER FRÅN HELGEN KOMMER  IMORGON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0