3 filmer senare..

Nu har jag kollar på 3 st filmer, pratat en sväng i telefon men fått någon sömn? nej... men jag menar vem behöver sömn egentligen.. rätt överslattat don't you think? jag älskar dessutom att ligga vaken i min säng på natten och få nackspärr när man bara kollar åt ett håll hela tiden.. ja men medans jag ändå ligger här och inte gör nått kan ni ju få en liten film resension.. Sen göra yttligare ett försök att somna.. ska upp om ca 3 tiommar och 15 min!!

GODMORGON PÅ ER ANDRA!:)


BLACK SWAN

Hade förväntat mig mer faktiskt, ärligt talat så tyckte jag inte den var så bra.. Lite läskig fakitkst.. ingen film jag ska kolla på själv en natt till iallafall! Annars fin story, bra balett.. men lite halvt konstigt!! eller så är det jag som är trög och inte fattar den..



LOVE AT FIRST HICCUP

Helt ok, rätt rolig film, men ändå så jävla töntig histora-- Typsik high school filmer fast värre skulle jag säga.. men man fick sig många skratt iallafall men inte den bästa filmen jag sett kanske!


LIFE AS WE KNOW IT

Klart bästa filmen inatt! Väldigt fin story och ja den hade allt en kärleksfilm ska ha helt enkelt.. En sån film man inte kan låta bli att bli kär i den manliga huvudrollen i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0