sushikväll

hallå.. i söndags var jag ute och det var kul, hann i princip bara hem och fixa mig efter jobbet sen drog vi till harrys. Igår så var jag ledig ch det var as fint väder satt ute i solen nästan hela dagen och jobbade på brännan ( säsongsbränna) tills mitt huvud höll på att sprängas, vet inte vad som hände men jag fick kanon ont i huvudet. Det gick över mot kvällen och då var det suchi kväll här, och chefarna kom över.. Det var mys, trots att jag inte äter suchi, men jag och jullan fick oxfile stroganoff istället så vi klagade inte. Men däremot så smakade jag på sushi och jag står fast vid att jag inte gillar de så mycket, rå fisk är nog inte riktigt min grej, och inte soja häller och inte wasabi! Men nu har jag iallafall smakat. Nu ska jag kila iväg till jobbet och jobba sig lite. ha en fin dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0