sorrrryyy

Jag är ledsen men det är så mycket jobb just nu så jag har helt enklet inte hunnit blogga.. Eller a det är ju inte så att jag är på jobbet dygnet runt men 10-13 timmar varje dag.. plus att igår gick jag ut också. och började 10 imorgon, men jag går på överenergi så jag har inga problem med det här, de som inte var ute igår verkade lite mer döda än mig idag på jobbet.. borde sova nu men svårt att koppla av. börjar 10 imorogn igen sen såklart är det fest!! Söndag vilket betyder att stockholmsveckan här är slut och vi har klarat av jobba fett veckan!! Sen på Tisdag är det fest igen för då måste vi fira att vår jobbar kompis klarat vasaloppet imorogn/ sörgdricka över att hon inte klarade det! och som ni vid det här laget måste veta på TORSDAG KOMMER MIN FAMILJ OCH DET ÄR UNDERBART:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0