inte helt 100

Godkväll på er.. Nu skulle jag egentligen vart på fest någonstans och sedan gått vidare mot harrys där arvingarna spelar!! Men jag skippade det, för jag känner mig inte helt fit for fight om man säger så.. Känner mig konstig i kroppen och sen så kännde jag inte för det så mycket idag häller om man säger så, ibland så är man inte speciellt sugen på att göra nånting än att bara ligga i sin säng för sig själv. bara du själv och dina tankar. Jag kan ju inte säga att jag känner så speciellt ofta, men idag är en sån dag då jag egentligen inte orkar med andra utan känner bara för att ha mig själv att tänka på.. om ni förstår vad jag menar. Man kan inte vara helt 100 procentig jämt, och all min kraft och energi ser jag till att ta ut på jobbet så jag inte ska vara seg eller dålig där. Så nu ska me, myself and I ligga här för oss själva och kanske slå på nån film och hoppas på att jag mår bättre imorogn både fysiskt och psykist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0