halle guttan

Alltså shit vad det hänt saker idag! Egentligen inte jobbade 10-23 men ändå, känns som jag har så mycket att berätta!! Först och främst kan jag ju säga att det var mycket att göra, bokningarna bara rullade in under dagen så helt plötsligt hade vi över 100 bokningar igen, räkfrossan är eftertrakad alltså, men det kan man ju förstå 195 kr för typ värdens bästa och färskaste räkor (ok lite överdriv) och dess tillbehör! Så hela kvällen hade vi fullt upp och vi var ändå så himla många färre än va vi var förra veckan då vi bara hade ca 15 pers mer. Vi var minus en kock, kallis och praktikant. Men det gick, och nu till det roliga.. När jag skulle plocka undan frossan så gick jag med en aioli skål och en rhode island skål i varsin hand. Sen halkade jag typ till och tappade rhode island skålen i marken, den fick inte sönder men den fick nått ryck så typ all rodde flög upp och landade på MIG.. Jag var dränkt i Rhode island sås, och jag hatar rhode island sås!! Jag hade det i munnen, jag hade det i örat, jag hade dte i håret jag hade det ÖVERALLLT. Fast lite kul var det ju för de andra flickorna såg typ allting och as garva och jag as garva. Och ja det var kul fast det var det värsta i mittliv typ också.. jag menar kul att gå och lukta rodde?? Men jag överlevde hindret och jobbade klart.. Sen när jag kom hem skulle jag tvätta.. och då slängde ja i en tvättt och sen a gick upp typ, sen började jag leta feter min mobil men hittade den verkligen ingenstans.. Sen efter ett tag kommer jag på att jag la den i min tjocktröjja när jag kom in, och den tog jag av mig när jag tog av mig mitt linne som jag var tvungen a tt tvätta eftersom det var jävla sås på det.. Och då börjar jag leta efter den överallt, men hittar den inte!! Omg tänkte jag säg inte att jag lagt tröjjan i tvättmaskinen!! Letar lite till eftertröjjan utan framgång, och får lite halft oanik ich ska stänga av tvätten och kolla, men maskinjäveln vill inte öppna sig så jag springer upp till Julllan och br henne ringa min tele, hon hade inga pengar så hon kunde bara smsa så vi går ner och smsar och ser fall vi hör den, samtidigt får jag upp tvättmaskinen och letar där, den var inte där!! Men jullan kommer in, var den där? Nej säger jag, men hon ba men jag hörde ju nått!! Den låg vid byrån uppe i vardagsrummet men fan vad rädd jag var att den låg i maksinen!

Föresten så blev det utgång igår trots allt, inte den roligaste utgången eftersom jag inte var så taggad men det funkade.. nu vill jag lägga mig och sova så det blir imorogn då min familj kommmer :D my lovely family

Jag och några från min tillfälliga familj, bild från mig och såsen kanske kommer senare, om de andra lyckades få nå bra bild på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0